A CasaNetWork tulajdonosai és menedzsmentje, tisztában vannak azzal, hogy vállalkozásunk igazi mozgatórugója, a felkészült, jól képzett, minőségi ügyfélkapcsolatokat ápoló munkatársi csapat. Ingatlanképviselőink szakmai és emberi értékei garantálják azt, hogy az ügyfelek kiemelkedő színvonalú, minőségű szolgáltatással találkozzanak, legyen szó ingatlan vásárlásról, vagy eladásról.
A CasaNetWork irodáiban 2020 év elejétől, még nagyobb hangsúlyt kap a minőségi ügyfélkiszolgálás. Ennek jegyében ügyfeleink számára transzparens módon, és „azonnali időben” (real time) működő véleményező rendszert alakítottunk ki.
A folyamat lényege, hogy a meghatározott munkafolyamatokat követően, eladói és vevői ügyfeleink is lehetőséget kapnak az ingatlan-képviselői munka minősítésére, véleményezésére. Kollégáink fotója mellett (a Casanetwork, a Lido Home, és az Ed Home ingatlan weboldalain) megjelenő „csillagok” tükrözik az ügyfelektől kapott véleményeket.
Kérjük segítse munkánkat, és a még magasabb szintű ügyfélkiszolgálás érdekében, tiszteljen meg véleményével!
Köszönjük!